חיים קלים עם מדפסת כרטיסים

היו ימים שבהם היינו רושמים את דו"ח הנוכחות לעובדים שלנו בדפי A4 בצורה של טבלה, וזה כמובן במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב במחברת ספירלה ישנה כאשר לכל עובד בחברה שלנו היה מוקדש דף משלו. היינו צריכים בכל חודש מחדש למספר את ימי החודש, שם העובד, תעודת הזהות, כניסה ויציאה ולהחתים אותו בכל תחילת יום ובכל סוף יום. נדמה שמאז עברו אלפי שנים ואולי לדור הצעיר יותר שורות אלו קצת זרות, אך כך התנהלנו עד לא מזמן. כיום, ישנו פיתרון למעסיקים אשר עושה סדר בבלגן.

איך לא חשבנו על זה קודם?

חברות גדולות מתקינות מכונה קטנה אשר תפקידה להעניק לעובדים אפשרות קלה להחתים כניסה ויציאה למעשה מצריכה מהם כרטיס עובד על מנת לתפעלה. השאלה הנשאלת היא איך נוצר כרטיס העובד? והתשובה היא מדפסת כרטיסים. המדפסת הינה מכשיר קטן אשר לא תופס מקום ובאמצעותו אפשר להדפיס לכל עובד ועובד כרטיס עובד שבאמצעותו יוכל להציג את עצמו ולהזדהות.

לעסקים גדולים וקטנים

האמת היא שאין חשיבות לגודל החברה שלכם, כל עוד יש ברשותכם עובדים עליכם להחזיק במדפסת הפלא הזו אשר מנפיקה בשניות כרטיס עובד לשכירים שלכם וכך לכם, המעסיקים, מובטח שקט ובקרה מלאה ויעילה אודות שעות הכניסה והיציאה של כל אחד מהעובדים שלכם. גם עבור העובדים עצמם הרי שמדובר בפלא של ממש שכן אין צורך לערוך מעקב או להסתובב עם דף מסורבל של השעות. באמצעות כרטיס עובד למעשה לא צפויה להיות כל בעיה.

ולא רק כרטיס עובד

כולנו מכירים את "הגיפט קארד", אותו כרטיס מגנטי טעון בכסף שכל אחד מאיתנו היה שמח לקבל, ולא משנה לאיזה אירוע. גם כרטיס כזה נוצר באמצעות המדפסת. המדפסות כיום מאפשרות קידוד של קוד מסוים וכך ניתן להטעין את הכרטיס המגנטי בכסף ולהעביר אותו כמו כל מוצר באמצעות בר-קוד. החיים קלים?

לא תאמינו כמה, והכל אודות למדפסת אשר מניפקה לא רק כרטיס מגנטי אלא חוויה שלמה.

נדמה שמדפסות הכרטיסים חוללו מהפך, אולי מהפך שלא היינו יודעים להעריך אותו עד אשר הוא הפך לנו לנגיש. כרטיס מועדון, כרטיס עובד או כרטיס מתנה טעון – הכל אפשרי עם המדפסת.

דילוג לתוכן